13 Nisan 2009

VAZGEÇİM !


vazgeçmek için,
haydi sandık başına!

her seçim aynı zamanda bir vazgeçim değil midir?
....
birini seçtiniz mi?
işte diğerlerinden vazgeçtiniz...


peki birinden vazgeçsek diğerleri kalsa olmaz mı?
olur.
öyleyse buyrun sandık başına :)

hayatımızla
-siyasetten daha yakın-
ilgili konularda
fikir yürüteceğiz.
ve veriye ihtiyacımız var.

sorumuz şu:
iki önemli varlığınızdan birini
geçici olarak (süre belli değil)
kaybedeceğinizi haber aldınız.

sağlığınız, ve işiniz.

seçme hakkınız var.
hangisini gözden çıkarırdınız?
ve neden?

iklemde mi kaldınız?
kıyamam :)
o zaman aşkınızı da ekliyoruz.


tercihinizi yukarıdaki sandığımızda (anket)
oy kullanarak belirtebilir
nedeni hakkında, -eğer isterseniz-
yorum bırakabilirsiniz.

sonra mı?
sonraa,
yürü be mantığım kim tutar seni.


K®HAN

6 yorum:

JoA dedi ki...

oyumu kullandım. bir süre işimden vazgeçebilirim. acımızdan ölmeyiz ya! hem gerekirse kek filan yapıp seyyar satabilirim. ama sağlığımı ve sevgilimi bulamam bir daha:)

Seyyah dedi ki...

oyumu kullandım, yanında sessiz kalma hakkımı aldım. sandıklar açılana kadar:)

EC dedi ki...

Sevdim bu OYumu yani seçimi :) okur hakkı oldu kullandım ben de
Nedendir bilmem aşkı tercih ettim, hemde 2 saniyede karar verdim, sıkı bir aşk yoktur karın doyurmaz taraftarı oldugumdan olabilir belki de, ama bu bir gercek parayla saadet olur aşk karın doyurmaz, ve refah icin sağlık da sarttır:)

okyanus dedi ki...

karasız kalmak,ölüme yaklaşmak gibi o yüzden iki şıktan birini kesinlikle seçerim:)

dünyevi aşkla da pek işim olmaz,hep yalan gelmiştir.

işlerim asla sağlığımdan önce değildir.

en önce sağlığım işte.

beenmaya dedi ki...

bende kullandım oyumu ve nily gibi sandıklar açılana kadar sessiz kalma hakkımı kullanıyorum :))

G.a.l.a dedi ki...

işimi bıraktım hiç düşünmeden. Bi aşktan beklentim olmasa da, olsaydı kıymetli olurdu düşüncesiyle belki:)Freelance çalıştığım için rahat olabilirim:))) Neyse, evvela sağlık efendim.