2 Mart 2009

MiM

Arkadaşlardan biri bize bir mim kondurmuş.

ben burda öğrendim mimlenmek nedir?
onu da tam öğrendiğim söylenemez.
çünkü aslı nedir bilmiyorum.

ama en azından anladığımız kadarıyla
mimlenmiş olmanın gereğini
yapmak gerekir diyorum.
zira benim anladığım;
bu işin bir davet yönü var
ve bize de davete icabet yakışır.

bir eylem olarak "mim"i
ben ilk defa lise sıralarındayken
tarih öğretmenimin ağzından duydum.
ve peşinden de bir gümleme.... :)

tahtaya asılı duran bir haritada
sorduğu şehri bulamadığı için
arkadaşımızın kulağından tutup
"bak işte burdaymış....
buraya bir mim koyalım da unutmayalım" diyerek
kafasını o noktaya vurmuştu
ve rihter ölçeğiyle orta şiddette bir sarsıntı ....

evet orta şiddetteydi,
zira sınıfta can ve mal kaybı olmadı fakat
korku ve panik yaşandı :)

mimle ilgili bu pek nahoş hatıra yüzünden belki,
bu blog mimine cevap yazacağım ammaa,
başka arkadaşlarımı mimlemiyciim.

illa da mimlenmek isteyen varsa
haritadan yer beğensin :)
ee öğretmenin etkisi büyüktür öğrenci üzerinde.


eveeet,
sevgili beenmaya,
gelelim sana.
:)
yani mimden anlamıyoruz diye
böyle de olmaz ki canım.
öyle evet,
pas böyle atılmaz ki.
tribündekiler mimlenen zatın üzerine tıklayınca
verilen pası naklen takip edebilmeliler.
yoksa ben böyle mime mim demem :)

hayatımda alığım ilk mim
böyle mi olacaktı canım!
sadece ismimizi kızartıp bırakmışsın.

sen kavşağa birkaç isim yaz,
ok işareti koyma...
olmaz ki ama!

ben mesela,
en çok tanınan 100 şahsiyet arasında değilim ki!

blogum mesela,
ben önce gireceğim diye millet birbirini tıklamıyo ki!

hem attığın pasın akibetini merak eden blog camiası
ve hatta alem-i internet
yapacağımız teknik, estetik ve de fannntastik şovları
naklen takip edemeyecekse,
ne anladık biz bu mimden...
....
dii mi ama !?

bloğu olan birine hiç bir kusur, eksik göstermeyeceksin.
aynen afiş olursun, dünya alem duyar.
Allah muhafaza.


gelelim mim konumuza;

sevdiğiniz blog özellikleri nedir?

el cevap:

ayna gibi ama kusur yansıtmayan, saade, rahat, güleryüzlü, özgür ve cesur, teknik, estetik ve de fantastik :) sıfır kibirli, yüksek moralli, ortaşekerli blog severim.

aralarda her ne kadar "ve" olsada,
bu vasıflardan birinin bulunması bile
o bloğu sevmek için yeterlidir.
"veya"dır onlar veya.
askerlik yapmış olanlar tercih sebebidir.
sınıfa baktım, şu an birtek ben varım da o yüzden :)


harf olarak Mim ise
görünenden çok ötedir.
bilenler bilir...

K®HAN

17 yorum:

JoA dedi ki...

ahanda yazdım işte! semaverimi isterim:))

bunun dışında diyecek bir şeyim yok. mim senin keyif senin:))

beenmaya dedi ki...

biliyordum buradan vuracağını biliyordum :)))

valla ben sadece kızartabiliyorum arkadaşım ötesini berisini beceremiyorum ki denemeye çalıştığım zamanlarda sayfa üzerinde eksilen, silinen sayıları hızşa azaldığından bıraktım o işleri de. sadece kızartıp bırakıyorum. napıyım ben de böyleyim işte her güzelin bir kusuru vardır beni seven böyle sevsin olmaz mı :)))

K®HAN dedi ki...

JoA,

yazıyı yazdım,
rutuşla, düzeltmeyle vakit kaybetmeden
olduğu gibi bırakıp uzaklaştım hemen ordan.
dönünceye kadar bir umudum olsun istedim :)

lakin görüyorum ki sen bu üçüncü birincilikle
elchattabib tarihinin ilk hard-trick yapan pilotu olarak adını tarihe yazdırdın.
sanal dünyada ki başarıların ödülü de sanal olur bilirsin.
hem sanal tenekeler paslanmazlar :)
elinle tutamazsın ama ruhunda hissedersin.

evet, sana tenekeden bir semaver kupa,
yanında 12 li takım yaldızlı ince belli bardak ve tam ömür boyunca tüm çaykur istasyonlarından yapacağın her alış verişe sadece elchattabib çatısı altında geçerli bir çay markası yada fişi neyse işte.
yani bendensin,
yani vadaaaaaa

alkış kıyametttt.

K®HAN dedi ki...

beenmaya,

yoo seni böyle severiz ama bununla yetinmeyiz.
daha iyi yerlerde görmek isteriz :)

ne demek beceremiyorum.
yol yardımı filan al.
yak dörtlüyü kabutu kaldır
biraz motor aksama dal.
el kaldır yoldan geçenlere baktır.

hallet şu işi bak kafan ağrır :))

beenmaya dedi ki...

anlaşıldı merkez :))

ilk fırsatta halledicem :))

MARKA BÖCEĞİ dedi ki...

Efendim beni çağırmışsınız?

K®HAN dedi ki...

nurdan,

yok estağfurullah,

ama sevindik gelişinize.
bir güzel iade-i ziyaret oldu :)

JoA dedi ki...

çay güzel olmuş...

beenmaya dedi ki...

efenim buyrun bir de bugün bakın bakalım çalıştık çabaladık nasıl olmuş :)))

K®HAN dedi ki...

JoA,

afiyet olsun. :)

K®HAN dedi ki...

beenmaya,

ya neden zahmet ettin yaa.
ne yaptın sen,
delilleri yok etmiş oldun.
bizim yazının ucu boşa çıktı şimdi yaa.
:))

ama olsun olaması gereken için ben kendimi feda ederim.

hem sürekli çok yakışmış diyen bir arkadaşının senin şıklığına faydası nedir ki dii mi?
o da lazım ama.
sürekli şık olamıyor insan ya.

beenmaya dedi ki...

aynen öyle :))

şık olduğumu söylemekten ziyade üzerimde şıklığıma gölge düşüren bir iplik parçasını düzelten arkadaşı tercih ederim ben elbette :))

sağolasın :))

Mehtap Pasin Gualano dedi ki...

"Mim"'i bilenler bilir diyorsun.. ya bilmeyenler benim gibi? Bir de ustelik merakli olanlar yine benim gibi..?
Hani bu okulda ogrenecektik herseyi?

K®HAN dedi ki...

bilmek istemek, bilmemenin bütün kusurlarını kapatacak kadar güzel bir duadır.

dinle,
varlık alemi yokken ilk önce
O'nun nuru var edilir.
ve sonra herşey O'nun nurundan ...

var oluşuyla; kainatın tohumu,
ve kainat ağacının en mükemmel meyvesidir.

O, yeryüzünde;
süpürge elinde hanımına yardım eden,
gökyüzünde;
varlık aleminin bittiği yere yükselip Rabbiyle görüşen bir insandır.

O, var edenin sevgilisidir.

Mim ise;
dedesi tarafından, gökte hak, yerde halk övsün niyetiyle konulmuş O'nun en bilinen isminin baş harfidir

Mim bundan daha öte daha derin daha özel daha güzel ve daha sevgili bir görev edinmemiştir.

Mehtap Pasin Gualano dedi ki...

ogretmeyi sevmek guzel bir meziyet.. tesekkurler..

Üfürükten Prenses dedi ki...

bir de "mim kemal öke" var idi..

mim denildiğinde aklıma hep o gelir..

K®HAN dedi ki...

Üfürükten Prenses,

he evet o da tarihçi idi.
o mim i olan
bizim ki mim koyan tarihçi :)