24 Ekim 2008

TARİHE EL YORDAMIYLA NOT:



bilenler bilir.


bu bir "Takrir-i sükûn" dur.

evet, şimdi de blogger engellendi.

türkiye'nin bir penceresini daha
çamurla sıvadılar.

ey karanlıklardan beslenen zihniyet!
her yer zifiri karanlık da olsa
elindeki ucuz kafa fenerini
satacak kimse bulamayacaksın.

gün gelecek sıvadığın pencerelerin
tutunduğu duvarlar yıkılacak.
sen elindeki çamurla artık
kendi deliklerini sıvarsın.

meraklısına....

* kafa feneri: (madenci feneri) kafalarındaki -sözüm ona- aydınlık felsefeleri.

* delikler:
aydınlanınca heryer. görmek istemez gözler.
iki deliiik,

mutluluğumuzu duymak istemezler.
etti dööört,

aydınlıklar çiçek kokar.
etti altııı.

intikam alırız sanır kıçından korkar.
eder yedi.

yetmez mi?


K®HAN

15 yorum:

Mehtap Pasin Gualano dedi ki...

"Hic kimse gormek istemiyenler kadar kor olamaz" derler buralarda.. Hem gormek istemiyorlar, hem de bayagi bir gulunc oluyorlar degil mi?
Bence 5 duyulari ile ilgili cakralari da kapali onlarin..

korhan dedi ki...

sevgili mehtap,
hissiyatımı paylaştığın için teşekkür ederim.
daha sık bekliyoruz ziyarete.
artık meydan sizin :)
________________

burda da o görmek istemeyene;
"gözlerini kapayan ancak kendine gece yapar" derler :)

bir deve kuşu misalidir,
kafasını kuma gömünce tehlike geçecek zanneder.
gülünç tabii bu gözle bakarsan.

evet onların duyularının bağlı olduğu çakradaki altın oran bozulmuş bir kara deliğe dönüşmüştür.
sen onlara anlatsan da anlatmasan da birdir.
anlamaz, görmez, duymazlar ve hakeza...

Karōshi dedi ki...

Korhan duyuruyu gördün mü.. benim bloga bak...

AbRaXaS : Derman Akşit dedi ki...

Sözüm ona aydınlara beş de yetmez yedi de. :))) Ellerine sağlık :))
Sevgiler...

korhan dedi ki...

karöshi,

bakıldı, görüldü,
gereği yapıldı.

derman,

birkaç delik de biz açalım diyorsun yani.
hee. açalım ne var.
bunların çamuru bitmez zaten.
sıvasınlar.
tak evladım matkapı pirize :)

hoşgeldin :)

LuLu dedi ki...

" Şaka lan şaka " dese biri diye içimden geçirdim, yok kardeşim hokkalısından YASAKMIŞ ERİŞMEK !

Çocukların beynine korku tohumları ekiyorlar okullarda çevik kuvvet gösterileri ile...Bizlerinde evlerini basıp kitaplarını toplamıyorlar da elektronik ortamda en elektroniğinden yasaklar çakıyorlar...

SİNİR KÜPÜ BEN !

Judi dedi ki...

Nasıl bir yasak sahi bu? Bir bahane bekleniyormuş bu aşikar, lakin kim bunu anlamayacak kadar saf görünen? belli ki fazlayız bunu düşünemediğimizi sanan zihniyetlere. Çığlıklar yükseliyor her bir yerden. Peki ya duyan var mı? Kulaklarında devasa tıkaç…

rahsan dedi ki...

en begendigim elestiri oldu simdiye kadar, keyifle okudum!

Böcek dedi ki...

olayı güzel ele almışsın korhancım..
tepkiler çok güzel her blogda aynı şekilde bir tepki var ama duyan var mı birde ona dikkat etmek lazım..

arzu pinar dedi ki...

korhan bloglarının hızına yetişemiyorum, elchattabib ne oldu?

bu arada yasağa dava açıldı. bakalım, umarım hızlı gelişir.

hüma dedi ki...

korhann!

ben yine tıklayınca blogumu acmak istiyorum, blogumdaki sarkımı herkes yine hemen dinleyebilsin istiyorum:(

kime ne zararım var benim:(
sayfamı geri versinler!

Wilwarin dedi ki...

İlk defa girdim bloğuna.Çok kafan karışık ve bildiklerini haykırmak ister gibi yazıların..Bişeyleri düzeltme yöntemini bulmuş ama insanların yanlışlarına razı hallerine kızgınlığından müdahale etmiyormuş gibisin =) Öyle deilse bile bu izlenimi bıraktı bende bloğun.Bu arada kasedin çok güzel..

korhan dedi ki...

@lulu,
o da olmuş zamanında, kitaplar da toplanıp yakılmış,
ama dar kafalılığı geleceğe taşıyıp modernize etmek bu olsa gerek :)
sinirlenme sakin ol diyecektim yasak bitti :)

@judi,
evet duymazlar,
dedim ya bunlar delik tıkamayı sever :)
taa ki girmesin aydınlık kafalarından içeri.
hoşgeldin.

@rahşan,
beğendiğim bir filmde şeytan önce iltifatlar ediyor, kabul gördüğünü anlayınca şöyle diyordu avukatın ardından;
"kibir... en sevdiğim günah"
öyleyse kabul etmiyorum.
bu bloggeri engelliyenlerin başarısıdır.
şimdi bu duruma üzülsek mi,sevinsek mi?
değil mi?
hoşgeldin.
güzel yüzük :)

@böcek,
iyilik yap denize at balık bilmezse halık bilir demişler.
balık bilmezse bilmesin halık biliyor ya demişlerdir bence.
işte biz böyle tepki vermekle iyi etmemiş miyiz?
evetse bu bir iyiliktir.
kim duymuş kim duymamış umrumuzda değildir.
olmamalıdır yani :)
teşekkür ederim.

@arzu pınar,
demek ki yıllardır uğramamışsn benim tükana.
ordan taşıdık çok oldu.
adres biraz karışıktı. tarifi zordu.
bu kolay, almanya, antalya, korhanya nokta blogspot nokta com :)

@hüma,
öyle bir istedin ki hemen gerçekleşti var ya
işte dua böyle olmalı.
tak dua. şakk sonuç.
korkulur senden :)

@wilwarin,
"çok kafan karışık..."
evet doğru çok dolu çünkü.
eğer kafamdakileri düzenleyebilseydim...
ne olurdu? hiç.
ben böyle iyiyim :)

ne kadar bilirsen bil doğruyu,
yanlışı görürgörmez haykıramazsın.
kimseye kızgın değilim.
fikirlerle, duygularla ilgiliyim. kişilerle değil işim.
hem topluma dair yanlışları düzeltmek konusunda bir insan hiç bişeydir.
lakin kendine dair yanlışları düzeltmek konusunda çok şey...

hem, yanmayan aydınlatabilir mi?

kaseti beğendiğine sevindim.
istek alabilirim :)
hoşgeldin.

Wilwarin dedi ki...

ColdPlay dinliyorsan ondan da koyabilirsin.Eyvah yoksa peçeteye mi yasıcaktık istekleri =)

korhan dedi ki...

yo hayır o şekilde değil şu şekilde alıyorum;
bir kağıda yazıyor şişeleyip denize atıyorsunuz.
yakınında deniz bulunmayan zevat,
logara atabilirler.
o yerini bulur diyorum.
teşekkür ediyorum.
sıradaki şarkımısı sı sı sı
ıssız adadan robinson,
biricik arkadaşı cuma için istemiş iş iş iş